2015. május 2., szombat


Szeresd édesanyádat 

 Ő az, aki halkan 
Bölcsőd fölé hajol, 
Ő az, aki neked 
Altató dalt dalol. 
Megmosdat, megfürdet 
Megfésül szépen, 
Tündér mesét mond 
Lágy téli estéken. 
Amikor beteg vagy 
Ő az, aki ápol, 
Két szemében mennyi 
Aggódás, gond lángol. 
Ő az, aki mindig 
Imádkozik érted 
Nincs, óh nincs határa 
Nagy szeretetének. 
Tele van a lelke 
Érted égő fénnyel, 
Ne bántsd meg őt soha 
Engedetlenséggel.

 

Nyiraty Gábor
A legszebb virágot...

Virágok nyílnak vadvirágos réten,
Elhozom én a legszebbet néked,
És azzal köszöntelek Anyák napján,
Legyél nagyon boldog Édesanyám.
Májusi szellő simogassa arcod,
Hallgasd, ahogy a pacsirta dalol,
Tavaszi napsugár lágyan átkarol,
Mosolyogj, pihenj, ez a te napod.
Maradj még nagyon sokáig itt velem,
 jó tudni, hogy utam bárhova vezet,
hozzád én mindig hazatérhetek.


Móra Ferenc : Anyának 

 Álmomban az éjszaka 
aranykertben jártam. 
Aranykertben aranyfán 
aranyrigót láttam. 
Aranyrigó énekét 
a szívembe zártam. 

 Ahány levél lengedez s
zélringatta ágon, 
ahány harmatcsepp ragyog 
fűszálon, virágon 
Édesanyám, fejedre 
annyi áldás szálljon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése